Opvang

Alles onder één dak!

Binnen ons kindcentrum zijn veel partners aanwezig. Bent u op zoek naar naschoolse opvang voor uw kind? Dan bent u bij Kinderwoud aan het goede adres. Daarnaast bieden zij ook dagopvang voor 0-4 jarigen en hebben zij peuterspelen voor 2-4 jarigen. Aangezien Kinderwoud in hetzelfde gebouw zit hebben wij nauw contact. Dit maakt het contact een stuk makkelijker. Wij lopen snel bij elkaar binnen om even kort wat informatie door te geven over uw kind. Dit alles maakt het voor u als ouder erg makkelijk. U brengt en haalt uw kind op dezelfde plek.

Kinderwoud Kinderopvang staat voor de combinatie van plezier en ontwikkeling. Onze missie is dan ook ‘Elke dag een mooie dag!’.

Bij Kinderwoud leert een kind speels en ongedwongen hoe het zich op latere leeftijd staande kan houden. Spelend leren, bewegen en gezonde voeding vormen hierin de basis. Deze elementen stimuleren namelijk de brein- en talentontwikkeling van kinderen. 80% van de hersenverbindingen wordt al voor het 6e levensjaar gelegd. In de leeftijd van 6 - 12 jaar verdiept zich dat tot talentontwikkeling. Deze wetenschap vindt Kinderwoud interessant en belangrijk om iets mee te doen, om samen met ouders, onderwijs en andere partners de ontwikkeling van kinderen te stimuleren. Al het goede dat een kind op jonge leeftijd krijgt aangereikt, is een verrijking voor de rest van zijn of haar leven.

Kinderwoud